Plant Tycoon | Bitki Tycoon Oyunu

23 Mayıs 2009 Cumartesi

Plant Tycoon giderek daha nadir ve değerli türleri ile bitki ve deneme terbiye bir bahçe simülasyon oyunu.

Plant Tycoon olarak Breed ve çapraz cins bitki kadar 6 Sihirli Bitkiler Isola bulmak ve genetik bulmaca çözmek!

Ve hasat tohum için bitkilerin sağlık ve olgunluk monitörünü düzenlemek, bitkileri büyümeye ve korumak için bitki kurutma ve infestations seçin.

Daha fazla araştırma ve satın alma yükseltmeleri ve fon kaynakları için bazı yarattıkları ve Satış. Bu mükemmel deneyim!

PlantTycoon Oyun Ekran görüntüsü:

Plant Tycoon hakkındaki yorumlarım :

Plant Tycoon, Ben bu oyunu seviyorum. Bitki Tycoonda Balık Tycoondan daha fazla eğleneceğinizden eminim. Ben bu son haftaya kadar sürekli oynadım.Tüm sihirli bitkileri bulamadım ama olsun :) Bu oyunu oynarken zaman kavramı uçuyor. Saatler nasıl geçti inanamıyorsunuz.Bitkilerin tüm farklı çeşit bulmak veya sihirli bitkiler keşfetmek. Çalıştığınızda para kazanıyorsunuz.gerçekten çok eğlenceli fantastik bir oyun.evet sanal dünyada bitki büyümesi. Gerçek zamanlı muthiş bir simülasyon oyunu.Oyunda her zaman sizi yeni bir sürpriz bekliyor. Oyunda çok daha eğlenceli ayrıntılarda var en iyisi oynayın görün. Tycoon oyunlarını seviyorum :)
Ben Tycoon Oyunları ve Bitki Tycoonu seviyorum.

Özellikler:
* 500 farklı bitki türü keşfet
* 6 Sihirli bitki bul
* Toplama renkli ve nadir böcekler
düzinelerce farklı tohum
* Bitkilerin büyümesini gerçek zamanlı olarak takip edin

Sistem Özellikleri:
- Windows 98/ME/2000/XP/Vista
- P 700MHz
- 96 MB RAM
- DirectX: 7.0 veya daha üstü...

0 yorum: